Usługi biznesowe

Gabinety i kliniki działające na rynku komercyjnym zmagają się z wieloma wyzwaniami. W gąszczu dostępnych narzędzi marketingowych, działań brandingowych, systemów motywacyjnych czy sprzedażowych, można łatwo się pogubić. A konkurencji stale przybywa. Rynek robi się mocno nasycony, co skłania wiele placówek medycznych do przemyślenia swoich wizji i strategii na dalsze funkcjonowanie. W takich sytuacjach spojrzenie z zewnątrz, obiektywnym okiem specjalisty praktyka znającego branżę, pozwala zdefiniować realną sytuację danej placówki medycznej, pomaga zoptymalizować jej działania, usprawnić kulejące dziedziny oraz rozwinąć te usługi, które na to zasługują swoim potencjałem.

Jestem absolwentką wyższych studiów biznesowych — International Business Studies. Dopełnieniem mojej wiedzy teoretycznej jest ponad 17-letnie doświadczenie na rynku medycyny komercyjnej pod marką Nina Manduk-Czyżyk MediConsult. Podstawą mojej pracy jako konsultant w placówkach medycznych jest lojalność, odpowiedzialność i pełne zaangażowanie w pracę.

Funkcjonowanie placówek medycznych obserwuję od lat, w swoim życiu zawodowym miałam przyjemność prowadzenia kilkunastu z nich. Stworzyłam i wdrożyłam na rynek również kilka startupów medycznych. Zdobytą w dziedzinie prowadzenia placówki medycznej wiedzą, z biznesowego punktu widzenia, dzielę się z właścicielami i lekarzami jako specjalista w zarządzaniu i marketingu biznesu medycznego

Usługi rozwojowe dla biznesu medycznego świadczone przeze mnie to:

  • Jednorazowa konsultacja bezpośrednio w Państwa placówce lub on-line. Do tej formy doraźnej współpracy najczęściej zapraszacie mnie Państwo w przypadku jednorazowej pomocy, np. w sytuacji kryzysowej lub prośby o ocenę jedynie wycinka Państwa działalności, jest to też pomoc w rekrutacji lub specjalistyczne szkolenia dla personelu recepcyjnego (obsługa pacjenta), czy szkolenie ze sprzedaży dla recepcji i kosmetologów.
  • Audyt — jest to kilkugodzinna usługa w Państwa placówce, mająca na celu umiejscowienie placówki na mapie rynkowej w skali mikro i makro, podsumowanie pozycji, zauważenie szans, zagrożeń, wskazanie atutów oraz wytyczenie dalszego kierunku rozwoju.
  • Kilkumiesięczna współpraca z właścicielami lub menadżerami klinik podnosząca ich kompetencje, nastawiona na dalszy rozwój danej kliniki. Po otrzymaniu wyników audytu, kliniki czy gabinety najczęściej proszą o kontynuację współpracy na najbliższe miesiące, aby stworzyć strategię, wdrożyć wytyczne audytowe, zwiększyć sprzedaż, wdrożyć lub skorygować działania w zakresie marketingu klasycznego oraz on-line oraz monitorować dalszy rozwój.
  • Outsourcing menadżerski — sprawdzający się w miejscach, w których nie ma budżetu lub potrzeby posiadania na stałe menadżera na umowę o pracę, prowadzę wtedy dane miejsce właśnie pod kątem menadżerskim na zasadzie B2B, nie obciążając danej jednostki medycznej dodatkowymi kosztami zatrudnienia pracownika.

Chciałabym podkreślić, że prowadzę usługi rozwojowe zarówno dla kilkugabinetowych placówek medycznych o różnym profilu działalności (medycyna estetyczna, stomatologia, ortopedia, chirurgia i wiele innych), jak i dla indywidualnych praktyk lekarskich działających w pojedynkę, czy w bardzo małych zespołach pracowników bądź współpracowników. A także dla podmiotów medycznych będących na rynku od lat, jak i dla startupów dopiero rozpoczynających, czy planujących rozpocząć swoją drogę na rynku komercyjnej medycyny.

Moje usługi wyceniane są indywidualnie, w zależności od zakresu oraz ilości pracy. Podczas współpracy ze mną mogą Państwo liczyć na pełną dyskrecję. Są bowiem miejsca, które nie chcą chwalić się z korzystania z pomocy zewnętrznego konsultanta. Szanuję ten wybór i rozumiem. Naturalnie ograniczam też ilość obsługiwanych podmiotów. Daje to Państwu pewność, że nie prowadzę dwóch czy kilku konkurencyjnych wobec siebie podmiotów na tym samym obszarowo rynku. 

Zapraszam do współpracy.